اطلاعیه کمیسیون موارد خاص سنوات ترم 5 و ترم 6
اطلاعیه کمیسیون موارد خاص سنوات ترم 5 و ترم 6
به اطلاع می رساند آن دسته از دانشجویان ترم 5 (ورودی های 001) که متقاضی دریافت مجوزسنوات ترم 5 ودانشجویان ترم 6 ورودی بهمن 99 (992) که متقاضی دریافت مجوز سنوات ترم 6 می باشند و کلیه دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته که در نیمسال مهر 1402 واحد باقیمانده دارند، با توجه به موارد ذیل جهت بررسی وضعیت آموزشی و دریافت مجوز افزایش سنوات از تاریخ 10/04/1402 تا تاریخ 16/04/1402 جهت تشکیل پرونده و ارسال آن به کمیسیون موارد خاص استانی به سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. دانشجو باید کلیه ی مراحل صدور رأی در سامانه سجاد (پورتال امور دانشجویان) را تنها از طریق کارتابل خود در موعد مقرر و طبق جدول زمانی تا حصول اطمینان از صدور رأی نهائی مجوز ادامه تحصیل پیگیری نماید.
دانشجویان محترم جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات می توانند به فایل آموزشی pdf در انتهای اطلاعیه مراجعه نمایند.
تذکر: ثبت نام در سامانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور، به معنی ثبت درخواست نیست. پس از اتمام کلیه مراحل ثبت نام و تکمیل درخواست کد پیگیری برای شما نمایش داده می شود.
بدیهی است عدم مراجعه به سامانه و یا عدم تکمیل درخواست به منزله انصراف از تحصیل بوده و عواقب ناشی از عدم مراجعه بر عهده دانشجو می باشد.